retourneren / terugsturen

RETOURNEREN

MELD UW RETOUR VOORAF ALTIJD AAN

Het kan zijn dan u een artikel wilt retourneren omdat het bijvoorbeeld niet bevalt of u wilt afzien van de aankoop.
Artikelen mogen binnen 14 dagen na aankoop worden geretourneerd. U krijgt dan het bedrag teruggestort . De verzendkosten voor het terugsturen van een product komen voor uw eigen rekening evenals het risico voor het verzenden. De artikelen die wij verkopen zijn gevoelig: u dient daarom voor een adequate verpakking te zorgen. Het product dient in de originele staat te worden geretourneerd en zal bij retourneren gecontroleerd worden op wijzigingen aan het product. U dient een retour vooraf bij ons aan te melden. U ontvangt dan instructies en de retour wordt bij ons geregistreerd.

Maatwerk lampenkappen:
Alle stoffen lampenkappen worden speciaal op bestelling met de hand gemaakt. Deze vallen onder maatwerk en kunnen niet zonder overleg geretourneerd worden. Laat u voor uw bestelling adviseren of u de juiste maat en stof besteld. Wij adviseren u hiervoor langs te komen bij onze vestiging. Bent u desondanks niet tevreden met de ontvangen kap, neem dan altijd eerst contact met ons op.

Ik heb niet het juiste artikel ontvangen of het artikel is beschadigd.
In het geval dat u het verkeerde artikel geleverd heeft gekregen of het door u bestelde artikel beschadigd is aangekomen verzoeken wij u hier binnen 3 dagen telefonisch melding van te maken.
U kunt het artikel terugsturen naar Lichtpunt Nederland. Daarna zullen wij z.s.m. het juiste artikel naar u toesturen, zonder hiervoor opnieuw kosten te berekenen. Wilt u toch afzien van de koop, dan zijn de gemaakte kosten voor uw eigen rekening.

Naar welk adres kan ik artikelen terugsturen?
U kunt artikelen retourneren aan:
Bloqq / Lichtpunt NL
Charles Petitweg 7-A8
4827 HJ BREDA
Nederland

gelieve uw naam en bestelnummer + de retourcode op een briefje o.i.d. erbij te stoppen. Dan kan ik het direct voor u verwerken na binnenkomst.

of print het retourformulier met instructies:

Artikelen die als ''showroommodel'' worden verkocht kunnen niet geretourneerd worden. Deze worden verkocht ''zoals ze zijn'' in gebruikte staat, soms met een krasje of vlekje. Dit is ook de reden dat deze flink zijn gereduceerd in prijs. Het staat u vrij om deze eerst te komen bekijken. Showroommodellen kunnen doorgaans uberhaupt niet verzonden worden en alleen afgehaald. Alleen in overleg kan anders worden besloten.

De belangrijkste regels bij het retourzenden:

-meld uw retour vooraf aan. U ontvangt een retourcode

-verpak het goed, op eenzelfde wijze als geleverd. Ook dient de originele verpakking van het product intact en onbeschreven te zijn.

-het product dient weer compleet en onbeschadigd te worden teruggezonden

-u verzend het pakket via dezelfde of soortgelijke pakketdienst.

-producten en de productverpakking die beschadigd/incompleet worden terugezonden kunnen niet als nieuw worden teruggenomen.

-u draagt het risico voor een juiste terugzending. Indien u een pakket niet aangetekend verzend, en het raakt zoekt/komt niet aan, dan draagt u hiervoor zelf het risico.

Wanneer ontvang ik mijn geld terug?
Zodra wij het artikel in ongeschonden staat hebben ontvangen wordt bekeken of u het juiste artikel heeft teruggezonden en er geen wijzigingen aan zijn gemaakt. Vervolgens maken wij het aankoopbedrag over. Uiterlijk 14 dagen na ontvangst van het artikel door Lichtpunt Nederland. Aan betalingen die ik van u ontvang zijn kosten verbonden. Daarom zullen de meeste terugbetalingen, met name die met creditcard en paypal, worden teruggedraaid (naar hetzelfde rekeningnummer). U heeft dan helaas niet de keuze om het bedrag op andere wijze/rekening te ontvangen.